love is amazing!!!

Background

Followers

Saturday 16 June 2012

** hari sabtu**

Assalamualaikum..
Gud Morning semua...
Hope chat2 semuanya dipagi hari yang indah ini..
Actually hari ini aku nak pergi buat latihan motor..Semalam dah mesej kat agen tanya samaada hari ini ada buat x latihan tu? Tapi xberjawab pun sms tu?
Then pagi tadi dalam kul 5 lbh mcm tu la, tgok la hp kot2 la ada dya reply? xde jgk ..cuma ada 1 miscall je...La time tu aku dah tdo la macam mana nak pickup call? Kurang2 hantar la sms bgtau macam mana...kan2?

Lepas tu pagi2 ni aku bangun terus mandi dan berciap tunggu kot2 dya datang ambil ke? Aku dah sms td tanya jadi x nak buat latihan pagi ni..xberjawab jugak...Nak call takut nanti menganggu plak pagi2 macam ni kan...Jadi sekarang jam menunjukkan pukul 8.13 a.m..still xdatang lagi, call pun x...That's mean xde la tu kan...Buat penat jew bangun mandi awal2...kalau tak, sambung tdo pun lagi bagus kan...hehehe....lagipun time2 cuti cam ni la nak tdo lama2 ckit pun...Hari kerje kena bangun awal kan...huhuhu...

Apa2 pun...aku xrasa mengantuk lagi sekarang bila dah duk menghadap laptop ni...Macam biasa lah ...kalau da on laptop , keje aku duk on fb dengan blog ni jew la...Aktiviti mengisi masa terluang...Itupun time rajin jew la...

Aku sebenarnya kebosanan..Coz cik abang masuk buat kerja dalam hutan dalam istilah 'jiwa murni' ..
Aku ada la jugak tanya kat dya apa maksud 'jiwa murni' tu...dya cakap bina rumah untuk orang asli dalam hutan...kat Gua Musang, Kelantan sana....kira macam buat kebajikan la...hehehe...
Tapi nasib baik la aku dan dya still dapat berhubung antara satu sama lain...cuma masa je la yang terhad...
Dya akan call atau hantar sms waktu petang..Itupun bergantung kepada tugasan diaorang la...Kalau cepat ciap cepat la dya naik bukit untuk cari line...Then baru la kitaorg dapat bercakap...heheheheh.....

Lagipun dya bertugas cuma untuk sebulan...Jadi aku kena la bersabar menanti....
I will wait 4 u my dear....:)

No comments:

Post a Comment