love is amazing!!!

Background

Followers

Monday 25 June 2012

**25.06.2012**

Assalamualaikum..
Salam sejahtera semua..
Hari ini aku rasa terlalu stress..tension...
Actually dah dari semalam lagi mood xbrape nak ok...
Entah lah...kalau boleh ase xnak mai keje je hari ni...nak buat apa2 pun ase macam terpaksa jew..
Nak cakap dengan orang pun dah xde mood...
Dia buat salah aku ke kena mengalah?
Kenapa plak aku yang nak kena minta maaf dengan dya? sedangkan dya yang buat aku terasa?
Bila buat salah aku jew la yang xfaham...tapi dah lumrah manusia akan saling salah menyalahi antara satu sama lain bila dah timbul sesuatu masalah..
Apa pun...aku xbersedia untuk berkata2 apa jua perkara dengannya...
Biarlah aku mengambil masa yang ada untuk tenangkan hati dan fikiranku yang kian kusut...
Maafkan aku sekiranya ia salahku...
Sesungguhnya aku tak terdaya untuk menipu diriku untuk berpura2 tiada apa2 rasa dihati ini...
Berikan aku ruang bersendirian...Titik...Noktah...No more excuses.........

No comments:

Post a Comment