love is amazing!!!

Background

Followers

Wednesday 4 September 2013

~Fly to Kota Bharu~

....:::::Akhirnya:::::.........

Assalamualaikum..
Apa cerita terkini ye? Actually, esok nak bertolak ke Kota Bharu untuk jumpa sidia yang tersayang..Siapa??
Ofcourse la my lovely husband..Last jumpa raya hari tu..So, bila dihitung hari dah lebih kurang 24 hari , kalau dalam minggu = 3 minggu  laa xjumpa ..Rindu tahap maksima dah nie..bukan cerita impak maksima k!...heheheh..this is my love story...
I love him so much! 
Apa ni?? Semua orang ada suami kot?
Tapi tak sama dengan situasi aku kot? PJJ..
'Perkahwinan Jarak Jauh' heheheheh dulu kami ni PJJ jgk tapi dalam istilah
'Percintaan Jarak Jauh'
Ada perbezaannya tu, dulu belum sah dan halal...hihihi...sekarang??
'sah menjadi milikmu' heheheh..
Syukur alahamdulillah...

Tengahari tadi waktu lunch aku dengan Kak Zana Officemate ku pergi ke Shahab Perdana coz nak beli tiket pergi Kota Bharu...thanks so much kak zana! Coz sudi tolong kawanmu ini...hihihi...
Pada awalnya niat dihati nak beli tiket bas Konsortium Mutiara untuk perjalanan pergi-balik, tetapi tiket dari Kota Bharu-Alor Setar dah habis la plak..So, aku juz beli tiket pergi, balik naik bas  Transnasional..
Ni lah tiket yang dimaksudkan..

  
Tiket Pergi-Balik...
Lepas tu kan? Balik keja tadi terus aku packing baju..Punya lah bersemangat waja aku nak pergi sana.  Tapi aku tak ada la bawa baju banyak sangat. hihihi..

Beg yang nak bawa esok..

   
Beg yang bawa esok...
Tak sabar rasanya nak tunggu malam esok...Cepatlah masa berlalu...
hihi...
Tidur awal la malam ni...supaya siang cepat muncul... ;)

~ Hati Berbunga-bunga ~

No comments:

Post a Comment