love is amazing!!!

Background

Followers

Monday 16 July 2012

**16.07.2012**

Assalamulaikum..
Hye kawan2 sume...(sapa la ye yang baca blog aku ni??)..Tak kisah la sapa2 pun...
Rasanya dah lama tak masuk apa2 'story' ....Actually aku tak ada idea nak entry apa2..
Sebenarnya aku tak tahu apa yang tak kena dengan diri aku ni...2, 3 hari ni asyik nak marah-marah je, cepat terasa pula tu...Kenapa?? Aku sendiri tak dapat nak jelaskan...perasaan ni hadir sendiri..Macam mana aku nak elakkan dari terus jadi macam ni?
Silap-silap kalau tak dibendung boleh membuatkan sesuatu perhubungan 2 semakin goyah...Semua gara-gara dek terlalu ikutkan perasaan...
Aduiii...parah betul kalau dah sampai tahap macam ini.....
hati...oh hati....kenapa kau jadi sebegini rupa.....??
Hati tak dapat nak jawab la kan?
Aku sendiri la kena tentukan macam mana cara untuk aku menangani semua masalah ini...
Dah lah bulan puasa dah semakin dekat...tak akan lah aku nak bergaduh dengan orang je kan?
Sepatutnya 'time' macam ini lah aku kena minta maaf dengan semua orang atas semua salah silap yang aku buat...samada dalam keadaan sedar ataupun tidak...
Baiklah...dekat sini aku nak minta maaf dengan semua orang yang ada aku buat salah dan silap....moga-moga diaorang semua dapat memaafkan....
Urmm sedihnya.........:( ............

p/s : Janganlah kita saling berdendam antara satu sama lain.....sesungguhnya memaafkan antara satu sama lain adalah perkara yang paling mulia.....

No comments:

Post a Comment