love is amazing!!!

Background

Followers

Tuesday 6 September 2011

**Hari Raya Aidilfitri**




Assalamualaikum...........pe kbr sume? hope chat2 belaka......Bersempena bulan Syawal ni aku nak ucapkan Salam Lebaran, Salam Aidilfitri.........hope aku masih belum terlambat untuk wish kat korang sume....Entry kali ni aku upload beberapa gambar raya yg sempat dsnap baru2 ni...heheheh...Mereka sume adalah family aku...Tema family kteorang tahun ni...........pe ag?? Tengok pic pun korang da tau kan....??? Silver la.....Pakai sedondon satu keluarga baru masyuk...nampak comey jew.....heheheheheh......Sehati, sejiwa..........................






Ni gambar aku bersama abah, mak, tokwan , adik aku n adik ipar aku.......................




Dalam ni baru ade pic adik perempuan aku.............satu2 nya adik perempuan.................


Yang bergaya sakan ni plak....adik aku yang paling bongsu sekali....................



Very sweet memory...........


Awatnya abah camtu tu....nak berposing sangat depan kamera la katakan......



sume cam muka cdey jew...............



Sweet selalu..................



Bergambar kite..................bertiga bersama...............



haaaaa...............dya pun sama jgk............nak gak snap gambar................

snap pic jap lam kete b4 p kubur arwah tok ki aku.............




Ni aku yang snap pic sendiri...hehehehheh.....tersenyum sendiri.........................


Snap gambar dya tgah syok sangat makan ketupat ngan rendang daging....heheheheh

suap jangan xsuap.................auuummmmmm.................!!!!



Buka mulutttttttttttttt......................Suap.......................Auuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmm.............

 Dengar sume kengkawan sekalian.............

Mata kadang salah melihat
Mulut kadang salah mengucap
Hati kadang salah menduga
Dengan niat tulus suci dan ikhlas
Mohon maaf zahir dan batin

Kalu ade tersalah silap selama ni harap 0-0 la ye...mari la kita bermaaf-maafan antara satu sama lain....jangan ade dendam didalam hati....jangan simpan didalam hati.....
Memaafkan seseorang adalah perkara yang tersangat mulia.................

Salam Aidilfitri kepada sume..................










No comments:

Post a Comment