love is amazing!!!

Background

Followers

Sunday 24 April 2011

**hello2.....nice to meet u all again...!!**

aiii...morNing everyoNe....apa kbr sume???hope u all c-hat2 belaka...hehehe
pagi2 da mula entry..."xde keje ke cik anie oiii???"....hehehe " xde keje la yang duk menghadap blog Nie....buat2 tanye plak daaa".
hahahaha......apa topik aku ari Ni ea??? urm pa pe jew la...

Actually aku boring Laa...xde pe yg nak dibuat...keje2 sume da setel....

'RiNdu'
Aiiii, riNdu kat sape plak pagi2 cam Ni .....Ala rindu dekat Abah, Mak, Tokwan N adik2 tersayang...N also 'someoNe'...Guess Who?? Ala ada la...secret admire...mana boleh bgtau...hahahah
Nak balik umah!!....Ble nak balik kampung ni?? Dah 3 bulan xbalik umah...tahun lepas , tiap2 bulan balik...tahun ni xsempat ag la nk buat cam tu...ada jew 'aral melintang'...xpe2 insyaallah kalau xde pa pe nanti balik la jgk.....

CompaNy dah bagi umah baru kat abah...ala jealousNya...adik2 sume da pg tgk...aku jew xleh tgk ag....diaorang ciap decide nak cat bilik colour pe ag...xpe2 aku ngan adik aku da pilih awl2 ag...Nak tau colour pe? Biru la....lembut jew...sejuk mata memandang....adik aku tu ciap pilih bilik belakang...Nak tau kenapa? coz senang kteorang nak ' bergayut' hahah Bukan bergayut kat pokok ok? Jangan salah faham...Means talk to someone la....calliNg2 laa...so sweet!!! Bijak jgk adik aku...hahaha.....

.
Dia pun sibuk tanya bila nak balik...ye la, nk decide pew nk letak dalam bilik....nak buat bagi comey gtu.....hehehee...
Tunggu ye...Nanti akak balik...ok...sambil2 ber'blog' nie...mai kita layan lagu 
Ni jap ea....

RINDU SETENGAH MATI

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…
 
Layan Lagu Nie......
KU RELAKAN KAU PERGI

Indahnya sewaktu kita bersama
Terasa bagai di syurga
Engkaulah sinaran cahaya ilhamku
Penawar kedukaanku

Sehingga kini ku masih terbayang
Ketika memadu cinta
Tak daya ku melupakan segalanya
Kenangan cinta kita

Setelah ku kehilangan dirimu
Seluruh hidupku kegelapan
Tanpa kasih sayang darimu
Aku tenggelam dan karam di lautan

Cinta suci
Biarlah ia pergi
Demi kebahagianmu
Ku relakan dikau
Pergi dariku

Oh kasih mengertilah
Hatiku ini yang terluka
Nantikan ku di pintu syurga
Hanya airmata
Menjadi teman hidupku



No comments:

Post a Comment