love is amazing!!!

Background

Followers

Wednesday 24 August 2011

**Salam Ramadhan**



Assalamualaikum...
Kepada semua rakan2, disini aku nk wishkan 'Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin' jika selama ni ada tersalah cakap ke ngan korang semua...ye la setiap manusia xkan pernah lepas dari buat kesilapan..So, bersempena bulan Ramadhan ni, mari lah kita semua bermaaf-maafan antara satu sama lain..Lagipun bulan Syawal dah kian menjelma...Tul x??? Hehehe....Cam ne sume? Da ciap ke beli baju raya? Kalau ada yang belum lagi tu, cepat2 lah pg shopping...heheheh...aku plak tahun ni baju kurung baru je beli sepasang...tu pun untuk tema family punye...'Silver' jadi tema family aku tahun ni...heheheeh...Bab kuih raya plak camne? Korang buat ke beli? Cam aku ni, dah tempah da...ada la dalam 5,6 bekas....around tu la...hehehe...tapi balik kampung nanti tetap buat jga 3,4 jenis...mana sama yang buat sendiri dengan yang kita tempah, betul x?? Hehehehe....Aku ni menghitung masa berlalu je...xsabar nak tunggu hari esok...nak tau kenapa?? Ala esok aku dapat balik kampung da...da apply cuti raya minggu depan..aku ambik cuti 2 days b4 raya...hehehe...dapat cuti panjang...seronok lah dapat balik kampung lama2...bukan senang nak dapat peluang cam ni...Macam ni lah keadaan kita bila duk jauh diperantauan...Tapi yang syoknya, kepulangan kita dinanti2 oleh family...Happy sangat....
Ok kat bawah ni aku nak bagi sume kengkawan layan lirik lagu raya ni.............






 KEPULANGAN YANG DINANTI

Bergema suara takbir di angkasa
Selembut bayu meresap ke dalam jiwa
Betapa hatimu terharu
Menyambut anakmu kembali
Terbayang senyuman di wajah nan sepi
Pulangnya anakmu di pagi yang murni
Kasihmu seharum kasturi
Melambai anakmu kembali

Dalam dakapan keheningan maya
Pertemuan yang menyentuh di jiwa
Sekian lamanya terpisah
Harapan kini menjadi nyata
Kiranya perpisahan terjadi lagi
Anakmu pergi mencurahkan bakti
Doamu teriring selalu
Semoga bertemu kembali
Pulanglah di hari raya
Begitulah harapan ayahanda


1 comment:

  1. Selamat menyambut hari lebaran kepada semua rakan-rakan...............

    ReplyDelete